Ο άνθρωπος έχει δημιουργηθεί για να είναι αδύνατος και με δυνατό μυϊκό σύστημα, και όχι να έχει περιττά κιλά και να είναι νωθρός. Αυτό δηλώνει την υγεία και την μακροζωία. Ο σύγχρονος τρόπος ζωής είναι τέτοιος, που προσθέτει περισσότερα κιλά με όλες τις αρνητικές συνέπειες, που όλοι μας γνωρίζουμε.

Σε αυτό το άρθρο θα γίνει αναφορά σε ένα πρόγραμμα διατροφής, που δίνει στον οργανισμό, το μέγιστο της ενέργειας, αλλά με χαμηλά τα trans λιπαρά, έτσι ώστε να αποκτήσουμε ένα κορμί χωρίς παραπανήσια κιλά και με ενέργεια για να ανταπεξέλθουμε στις καθημερινές δραστηριότητες.

 

 

Είναι τριήμερο πρόγραμμα, που το επαναλαμβάνεται 3 φορές.

Σύνολο 9 μέρες.

1η μέρα

Πρωινό: Ομελέτα με τρία ασπράδια και ψιλοκομμένη ντομάτα ή πιπεριά, καφές ή τσάι χωρίς ζάχαρη.
Δεκατιανό: 3 φέτες τυρί του τοστ 2% λιπαρά και μια φέτα μαύρο ψωμί του τοστ ή 60γρ κοτόπουλο
Μεσημεριανό: 250 γρ. στήθος κοτόπουλο ψητό, σαλάτα εποχής με 2κουτ. λάδι και ένα αχλάδι.
Απόγευμα: Ένα χυμό φρούτων ή 2 μπισκότα
Βραδινό: Κοτόπουλο ή βοδινό, ποσότητας 120γρ. με μπρόκολο βρασμένο.

2η μέρα

Πρωινό: 50γρ κορν φλεικς με άπαχο γάλα, σε μια κούπα
Δεκατιανό: ένα βρασμένο αυγό και ένα μήλο
Μεσημεριανό: Φιλέτο ψαριού με πράσινη σαλάτα(2κουτ γλυκού λάδι) και ένα αχλάδι.
Απόγευμα: 2 φέτες τυρί του τοστ 2% λιπαρά και λίγο μαύρο ψωμί.
Βραδινό: 120γρ. σφυρίδα ή τσιπούρα και μια κούπα φασολάκια χλωρά.

3η μέρα:

Πρωινό: 2 βρασμένα αυγά και ένα μήλο
Δεκατιανό: στήθος κοτόπουλου 60γρ. και μια φέτα ψωμί ολικής(μαύρο)
Μεσημεριανό: Κοτολέτα βοδινή με πράσινη σαλάτα (2κουτ. λάδι)
Απόγευμα: 2 φέτες γαλοπούλα καπνιστή
Βραδινό: 120γρ. Στήθος κοτόπουλου και σαλάτα μπρόκολο.

Στο παραπάνω πρόγραμμα, θα πρέπει να θυμάστε ότι το πρώτο τριήμερο είναι το δύσκολο, μέχρι να προσαρμοστεί ο οργανισμός. Όταν ξεκινήσετε και νιώθετε αυξημένη την ενέργεια, μην παρατήσετε τη διαδικασία και αφεθείτε στους διατροφικούς πειρασμούς.

Παρατηρήσεις

  • Κατανάλωση μεγάλης ποσότητας νερού μέχρι και 16 ποτήρια την ημέρα. Είναι το πλέον ωφέλιμο στοιχείο για τον οργανισμό μας.
  • Αν νιώσετε ότι πεινάτε στις αρχές και ενδιάμεσα στα γεύματα, τότε καταναλώστε ένα φρούτο αν θέλετε κάτι γλυκό ή μικρή ποσότητα ξηρών καρπών.
  • Απαγορεύετε ρητά η κατανάλωση ζάχαρης και οποιονδήποτε γλυκαντικών ουσιών.

Το παραπάνω πρόγραμμα έχει καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και για την πραγματοποίηση του πρέπει πρώτα να συμβουλευτείτε το γιατρό σας.

Συμβουλές και Περισσότερα μπορείτε να αναζητήσετε στα πιο κάτω links

Διατροφικό πρόγραμμα για απώλεια βάρους | Body In Balance

Η δίαιτα του 24ωρου για απώλεια βάρους με τον πιο υγιεινό τρόπο – Onmed.gr

9 σκληρές αλήθειες για την απώλεια βάρους | Your Life | click@Life

Εφηβεία, δίαιτα και απώλεια βάρους – Diatrofi.gr | Υγιεινή Διατροφή, Ευεξία και Υγεία