Υπάρχουν γυναίκες, που έχουν ξοδέψει άπειρες ώρες στα γυμναστήρια και ινστιτούτα αδυνατίσματος, χωρίς να έχουν κάποιο ιδιαίτερο όφελος. Υπάρχουν και οι περιπτώσεις που θέλουν να αποκτήσουν το ιδανικό σώμα και αναλογίες, γρήγορα και εύκολα!

Γνωρίζουμε όμως, όλοι μας ότι αυτό, δεν μπορεί να γίνει από τη μια στιγμή στην άλλη. Δεν γίνεται να ξεκινάτε το γυμναστήριο τον Μάρτη, και τον Ιούνιο να θέλετε να είστε, στην παραλία για μπάνιο, 5 size πιο κάτω. Να έχουμε και την απαίτηση για τους τέλειους κοιλιακούς και γλουτούς.

Όλα αυτά, που πιθανά να σκέφτεστε είναι όμορφα και πολύ φυσιολογικά ιδίως για μια γυναίκα, που έχει πρόβλημα με τα κιλά της. Χρειάζεται να ξεκινήσετε to fitness και κυριώς την αερόβια άσκηση σε συνδυασμό με κοιλιακούς και κινήσεις, που ωφελούν την περιφέρεια σας και τα πόδια σας. Για να μπορέσετε να έρθετε σε μια καλή φόρμα, από τώρα μέχρι και το καλοκαιρί.

Ένας άλλος τομέας, που στηρίζεται η εξωτερική μας εμφάνιση, είναι η διατροφή. Θέλει ιδιαίτερη προσοχή καθώς αναφερόμαστε στη καύσιμη ύλη, που μας δίνει να συνεχίζουμε την ζωή μας. Όπως και με το fitness, χρειάζεται ισορροποία σε κάθε μας κίνηση και επιλογή. Με ένα καλό ημερήσιο προγραμματισμό μπορείτε να αλλάξετε την διατροφή σας και να σας είναι ωφέλιμη.

Το σημαντικό είναι να συνδυαστούν αρμονικά διατροφή και σωματική άσκηση και θα δείτε θεαματικά και μόνιμα αποτελέσματα. Τρείς φορές την εβδομάδα σε γυμναστήριο με έντονη αεροβική γυμναστική και πολύ stretching θα τονώσει τον οργανισμό σας και θα του δώσει ευεξία και υγεία. Παράλληλα πρέπει να είστε σε πρόγραμμα διατροφής με ισορροποία υδατανθράκων, λιπών και πρωτεϊνών για την ομαλή λειτουργία του οργανισμού.

Συμπερασματικά, να αναφέρουμε ότι με ένα συγκεκριμένο στόχο, που θα έχετε θέσει και με την επιμονή και υπομονή μπορείτε να κάνετε μεγάλες αλλαγές. Σίγουρα θα χρειαστεί να πάρετε τις συμβουλές από τους ειδικούς, διατροφολόγο και γυμναστή, για την πληρέστερη ενημέρωση σας. Μην το αφήσετε. ξεκινήστε το!

BeU.com.cy