Σας έχουν καλέσει σε ένα γεύμα στο, οποίο το φαγητό θα είναι τόσο πολύ ώστε να φάει ένα σχολείο και εσείς κάνετε πρόγραμμα διατροφής;

Υπάρχουν τέτοιες περιπτώσεις, και ξέρετε πολύ καλά ότι είναι δύσκολο να αρνηθείτε και ότι μπορεί να γίνεται αντικείμενο σχολιασμού. Μην φοβάστε, θα επιβιώσετε. Έχουμε ετοιμάσει 5 συμβουλές για εσάς, που θα σας κάνουν να μην τα χάσετε.

Κάντε ένα υγιές γεύμα από πρίν. Όταν θα φτάσετε στο γεύμα, που έχει κανονιστεί τότε θα ελέγξετε τον ρυθμό, που θα φάτε και τι ακριβως θα φάτε. Είναι σημαντικό να μην περάσετε τα όρια σας και βγείτε εκτός ρυθμού. Ιδίως αν είναι τις πρώτες μέρες μιας δίαιτας.

Βάλτε στο πιάτο σας, λαχανικά και φαγητά με χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά. Μην φοβάστε, δεν θα σας παρεξηγήσουν, αν δεν δοκιμάσετε από παντού, γιατί θα έχετε δηλώσει από την αρχή ότι έχετε ξεκινήσει πρόγραμμα δίαιτας και θα είναι κρίμα να το χαλάσετε για μια έξοδο.

Αποφύγετε τα τσίπς και οποιαδήποτε αλμυρά. Συνήθως είναι φαγητά με πολύ αλάτι και περιέχουν κεκορεσμένα λίπη, πολύ βλαβερά για τον οργανισμό.

Χρησιμοποιήστε μικρά πιάτα. Εδώ επενδύουμε στην ψυχολογία μας και στην αίσθηση ότι έχουμε γεμάτο πιάτο. Είναι σημαντικό να υπάρχει το αίσθημα πληρότητας, όταν έχουμε τελειώσει ένα ολόκληρο πιάτο με φαγητό.

Μην περιορίσετε  την μερίδα σας. Απλά κάντε τις σωστές επιλογές. Να είστε έξυπνη και σκέφτεστε αυτό που βάζετε στο πιάτο σας και στο στόμα σας. Και λίγο παραππάνω να φάτε δεν είστε για την κόλαση. Αρκεί να φάτε υγιεινά.

BeU.com.cy