Πολλοί άνθρωποι δεν τρώνε ούτε 5 κομμάτια, φρούτων και λαχανικών την ημέρα. Ακόμα και με αυτή τη ποσότητα είναι δύσκολο να επιτευχθεί η συνιστώμενη ημερήσια δόση.

Σας δίνουμε μερικές συμβουλές για το πώς να έχετε συνέχεια στο μυαλό σας τα φρούτα και να τα προσθέτετε στη διατροφή σας.

Γνωρίζετε ότι υπάρχουν περισσότερα από 60 διαφορετικά είδη φρούτων διαθέσιμα;

Ως εκ τούτου δεν υπάρχει λόγος να επιμείνουμε σε μήλα, πορτοκάλια και μπανάνες όλο το χρόνο. Δοκιμάστε κάτι πιο εξωτικό και το μόνο που μπορεί να ανακαλύψετε είναι, νέες αγαπημένες απολαύσεις.

Εάν λαχταράτε να φάτε κάτι το βράδυ, μπροστά στη τηλεόραση, τότε μπορείτε να φάτε μια μπανάνα. Οι μπανάνες δεν ικανοποιούν μόνο την πείνα σας, είναι επίσης πλούσιες σε τρυπτοφάνη, ένα αμινοξύ που αυξάνει την μελατονίνης (ορμόνη του ύπνου) παραγωγή στο σώμα.

Αποξηραμένα φρούτα όπως βερίκοκα, σταφίδες ή σύκα είναι το τέλειο on-the-go σνακ. Όχι μόνο σας κρατούν καλά, περιέχουν και πολλά ανόργανα συστατικά και φυτικές ίνες.

Προσπαθήστε να έχετε ένα κομμάτι φρούτου μετά από κάθε γεύμα. Δεδομένου ότι τα περισσότερα φρούτα δεν είναι σαν τα γλυκά, αλλά είναι τέλει για επιδόρπια.

Πάντα να έχετε μια φρουτιέρα κοντά σας και ιδιαίτερα κοντά στη τηλεόραση. Θα σας υπενθυμίζει να τρώτε φρούτα συνέχεια.

Γιατί δεν έχουν τα σάντουιτς σας, φρούτα; Είναι μακράν ο πιο εύκολος τρόπος για να έχετε τα φρούτα με το γεύμα σας. Μερικοί συνδυασμοί που αξίζει να δοκιμάσετε είναι: με λιωμένο τυρί με σταφύλια ή αχλάδι, τυρί Γκούντα με αχλάδι ή μήλο, κοτόπουλο με ανανά ή πεπόνι, άψητα ζαμπόν με πεπόνι ή αχλάδι και σαλάτα με τόνο ροδάκινο.

Μην πετάτε υπερώριμα φρούτα. Είναι μια καλή ευκαιρία για την κατασκευή μιλκσέικ και smoothies. Ένα υπέροχο δώρο για τον εαυτό σας. Τα παιδιά θα ξετρελαθούν με αυτό!

frouta2

Αν στα παιδιά σας, δεν αρέσουν τα φρούτα δοκιμάστε το να τα συνδυάσετε με κάτι, που τους αρέσει. Βάλτε για παράδειγμα φρούτα στα αγαπημένα τους δημητριακά ή κάντε μια τούρτα με φρέσκα φρούτα, όπως επίσης δημιουργήστε μια υπέροχη φρουτοσαλάτα. Πιστέψτε με θα το λατρέψουν.

Για να προσθέσετε περισσότερη παραλλαγή στα smoothies σας μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κατεψυγμένα φρούτα όπως τα μούρα, φράουλες και μάνγκο. Για τα κρεμώδη smoothies, προσθέστε μια παγωμένη μπανάνα.

Εάν έχετε ένα ”πράσινη” συνείδηση, γιατί να μην καλλιεργήσετε και τα δικά σας φρούτα. Οι φράουλες και τα βατόμουρα είναι εύκολα και μπορούν να γίνουν και σε μικρούς χώρους και γλάστρες.