Έχετε όλη την καλή διάθεση να αδυνατίσετε, αλλά ο χρόνος σας δεν επιτρέπει να χάσετε αυτά τα επιπλέον κιλά. Έχετε 2 επιλογές…

  • να συνεχίσετε την ανισόρροπη διατροφή (αποτέλεσμα να αυξάνετε το βάρος σας)
  • να ακολουθήσετε μερικές συμβουλές και να χάσετε κιλά σε λιγότερο χρόνο.

Δείτε λοιπον τι προτείνει ο fitness Instructor Pantelis Achilleos

Α. Σκεφτείτε από πριν

Οι μεγαλύτερες ατασθαλίες γίνονται όταν βρεθείτε απροετοίμαστη σε μια στιγμή αδυναμίας. Είστε στον εργασιακό σας χώρο και έχετε τόση δουλεία που δεν πρόλαβετε να φάτε και αρπάζετε το πρώτο «πράγμα» που βρέθηκε μπροστά σας π.χ. σοκολάτα, τσιπς, κρουασάν κτλ.
ΛΑΘΟΣ. Αν μπορείτε να σκεφτείτε από πριν και να έχετε εφοδιαστεί με διάφορες τροφές που θα σας κόψουν την όρεξη και ταυτόχρονα να σας δώσουν ενέργεια χωρίς να σας φορτώσουν με επιπλέον θερμίδες, τότε έχετε κερδίσει την μισή μάχη.

Β. Βρείτε τροφές που ταξιδεύουν εύκολα

Όπως ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα (είδη και λόγοι σε άλλο μάθημα) μικρά συσκευασμένα τυράκια, ολικής αλέσεως κρακεράκια, μπανάνες, γιαουρτάκια, φρούτα, χυμούς (όχι πολύ συχνά, ο λόγος στο μάθημα – ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΤΡΟΦΩΝ). Μπορείτε να φτιάξετε και δικά σας μικρά γεύματα… Όπως τοστ με γαλοπούλα και τυρί διαίτης με ψωμί ολικής αλέσεως, λαχανικά τυλιγμένα σε τορτίγια ολικής αλέσεων με τόνο, ζαμπόν, γαλοπούλα ή κοτόπουλο, τόνο σε νερό με διάφορα λαχανικά.

Γ. Μειώστε τον χρόνο προετοιμασίας

  1. Δεν έχετε χρόνο να φάτε 3 φρούτα; Τα πετάτε σε ένα μπλέντερ μαζί με ένα ποτήρι άπαχο γάλα και παγάκια και αμέσως έχετε ένα ρόφημα πλούσιο σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία/fibers που μπορείτε να το πιείτε σε 10 λεπτά ή ακόμα και να το παραγγέλλειτε από έξω.
  2. Δεν θέλετε να κόψετε σαλάτα; Πάρτε τα έτοιμα πακέτα που κυκλοφορούν στην αγορά, αλλά μην ξεχάσετε να τα ξεπλύνετε ή να βράσετε κατεψυγμένα λαχανικά π.χ. σπανάκι, καρότο, μπρόκολο, κουνουπίδι, καλαμπόκι κτλ
  3. Χρησιμοποίηστε προ βρασμένα φασόλια σε κονσέρβα έχουν την ίδια διατροφική αξία με τα ξερά, ξέπλυνετε τα και πρόσθεσε 1 κ. σούπας ελαιόλαδο και λεμονάκι και είναι έτοιμα για κατανάλωση.

Δ. Παραγγείλτε έξυπνα από έξω

Αν θα φάτε έξω παράγγειλετε τροφές που δεν έχουν κρυμμένα λιπαρά, ακολουθώντας αυτούς τους κανόνες:

  • όχι στα τηγανητά
  • χωρίς μαγιονέζα και σαλάτες στα σάντουιτς που δεν ξέρετε τι περιέχουν. Βάλτε μουστάρδα ή κέτσαπ
  • διάλεξτε μπαγκέτα ολικής αλέσεως και πρόσθεστε φιλέτο κοτόπουλο, γαλοπούλα, ζαμπόν με γέμιση ή ακόμα βραστό αυγό και τυρί ή συνδυασμό 2-3 υλικών
  • απoφύγετε μπέικον, λουκάνικο, μπιφτέκια
  • γέμιστε το σάντουιτς με όσο πιο πολλά λαχανικά μπορείς σχάρας ή φρέσκα
  • όταν παραγγείλετε πίτσα ζήτηστε μια απλή με τυρί και ντομάτα
  • προτίμηστε σπανακόπιτα παρά τυρόπιτα ή κάτι άλλο
  • προτίμηστε σουβλάκι αντί για γύρο

π.χ.     μερίδα σουβλάκι 554 θερμίδες                                 μερίδα γύρος 702 θερμίδες
               carbs: 57gr.                                                                 Carbs: 57gr
              protein: 33gr                                                                protein: 33gr
               fats: 21.8gr                                                                   fats: 38gr

     (35% συνολικών θερμίδων)                                         (48-50% των συνολικών θερμίδων)