Το μήλο κάνει τον γιατρό πέρα, κατά το γνωστό ρητό, αλλά ξέρετε γιατί; Από την αρχαιότητα γνώριζαν τη σπουδαιότητα, του μήλου και τις θαυματουργές του ιδιότητες. Εμείς θα σας αποδώσουμε αυτές τις ιδιότητες και την σημασία τους για τον ανθρώπινο οργανισμό.

Οι λόγοι αναφέρονται πιο κάτω και ελπίζουμε να βοηθήσουμε στην περαιτέρω γνώση σας, αλλά και την βελτίωση της διατροφής σας.

Η βιταμίνη C. Το μήλο περιέχει βιταμίνη C και βοηθάει σε μεγάλο βαθμό το ανοσοποιητικό σύστημα. Επίσης είναι υπεύθυνη για την καλή κατάσταση του αίματος, αλλά και την γρήγορη επούλωση των πληγών.

Φλαβονοειδή. Πρόληψη καρδιακών νόσων και της στεφανιαίας νόσου. Με τεράστιες ποσότητες από αυτές τις αντιοξειδωτικές ουσίες, το μήλο προφυλλάσει περαιτέρω την καρδιά.

Αύξηση της καλής χοληστερόλης( LDL) και μείωση της κακής χοληστερόλης (HDL). Η παρουσία φαινόλων μέσα στο μήλο, έχει δίπλη δράση στις δύο χοληστερόλες και προστατεύει την καρδιά.

Πρόληψη του καρκίνου. Με έρευνες, που έχουν γίνει, το μήλο στη διατροφή, μπορεί να προφυλλάξει, από το καρκίνο του παχέος εντέρου, του προστάτη και το καρκίνο του μαστού.

apple1Υγιέστεροι πνεύμονες. Με έρευνα, που έγινε σε αγγλικό πανεπιστήμιο, αναφέρεται ότι με κατανάλωση 5 μήλων την εβδομάδα, μειώνονται τα αναπνευστικά προβλήματα, συμπεριλαμβανομένου και του άσθματος.

Προστασία από Αλτσχάϊμερ και Πάρκισον. Τα φυτοθρεπτικά συστατικά, που περιέχει το μήλο, προστατεύουν τον εγκέφαλο, από τις ασθένιες του εγκεφάλου και δίνουν καλύτερη ποιότητα ζωής.

Προστασία των δοντιών. Μειώνει τον κίνδυνο για ανάπτυξη της τερηδόνας κατά 80%. Περιέχει συστατικά, που μπορούν να σκοτώσουν τα βακτήρια, που προκαλούν αυτή τη ύπουλη ασθένεια.

Παρουσία σακχάρων. Βοηθάει πολύ στη διατροφή σας, λόγω των χαμηλών θερμίδων και κάνει την δίαιτα πιο πλούσια σε ποιότητα και αξία. Ένα μέτριο μήλο έχει 70-100 θερμίδες και μπορεί να αντικαταστήσει ένα γλυκό. Επίσης ένα μήλο μαζί με το πρωινό, ξυπνάει τον οργανισμό και τον φέρνει σε ισορροποία για να ξεκινήσει να δουλεύει. Δοκιμάστε το!

Μετά από όλα αυτά, που αναφέραμε, είναι δυνατόν, να μην το βάλετε στη διατροφή σας;