Πάντα ο έλεγχος του βάρους είναι αυτό που καίει εμάς τις γυναίκες για να μπορέσουμε να αισθανόμαστε όμορφες και χωρίς περιττά κιλά.

Επίσης η δύναμη της συνήθειας είναι κάτι το εξαιρετικό και μπορούμε να τη χρησιμοποιήσουμε υπέρ μας και να κάνουμε θαύματα. 

Ποιες συνήθειες πρέπει να αποκτήσουμε για να μας βοηθήσει να ρίξουμε περιττά κιλά;

  • Πρώτα από όλα πρέπει να κρίνουμε το φαγητό που καταναλώνουμε είναι το κατάλληλο για μας και σίγουρα πρέπει να μάθουμε συγκεκριμένο τρόπο μαγειρέματος.
  • Το επόμενο βήμα είναι να σχεδιάσουμε το πλάνο της διατροφής και να το τηρήσουμε πιστά. Να γράψουμε τις ώρες και τα γεύματα, που πρέπει να κάνουμε και να είμαστε όσο γίνεται συνειδητοποιημένοι με αυτό, που κάνουμε.
  • Η τακτικότητα των γευμάτων δεν πρέπει να παραλειφτεί για κανένα λόγο. Προσπαθούμε να βάλουμε τον οργανισμό μας να δουλεύει συγκεκριμένες ώρες για να μπορέσει να δώσει ώθηση ο μεταβολισμός.
  • Όταν τρώτε, κλείστε την τηλεόραση και ηρεμήστε και προσπαθήστε να συγκεντρωθείτε σε κάθε μπουκιά φαγητού. Θα καταλάβετε αργά ή γρήγορα ότι χορταίνετε συντομότερα, με αυτό τον τρόπο.
  • Ποτέ δεν πάμε να ψωνίσουμε απο το supermarket και να είμαστε πεινασμένοι. Καταλαβαίνετε το λόγο. Έτσι δεν είναι;