Το καλοκαίρι είναι πολύ κοντά πλέον και ημερολογιακά, αλλά το μαρτυρούν και οι καιρικές συνθήκες. Κάποια έξτρα κιλά, που προστέθηκαν

κατά τη διάρκεια των ημερών του Πάσχα, αλλά και αυτά, που έχουν μείνει από το χειμώνα, μπορεί σε κάποιες από εσάς να δημιουργούν αισθήματα ανασφάλειας  σε ότι αφορά την παρουσία σας, στις παραλίες, αλλά και γενικά να περάσετε ένα ξέγνοιαστο θερινό τρίμηνο.

Αν θέλετε γρήγορα να χάσετε περιττό βάρος και εννοούμε 2-6 κιλά και όχι ακρότητες μέσα σε διάστημα 10 ημερών, τότε ακολουθήστε με ευλάβεια τα παρακάτω.

Πρόσληψη πρωτεϊνών σε κάθε σας γεύμα. Σύμφωνα με μελέτες και έγκυρες πηγές, Η συνιστώμενη διαιτητική πρόσληψη για τους ενήλικες είναι 0,8 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά κιλό σωματικού βάρους, το οποίο αντιστοιχεί περίπου στο 12% της ημερήσιας θερμιδικής πρόσληψης, ώστε να ικανοποιούνται οι ανάγκες ενός υγιούς οργανισμού(mednutrition.gr). Άρα μια καλά δομημένη δίαιτα, πρέπει να περιλαμβάνει αυτό το βασικό στοιχείο.

Μην μπαίνετε στον πειρασμό, να πιείτε θερμίδες μέσω καφέδων τύπου Starbucks, κοκτέιλ σε βραδινές εξόδους, ακόμα και smoothies ή άλλες «γλυκές βόμβες». Αυτό θα ξετινάξει τον οργανισμό, και θα προσθέσει πολλές θερμίδες, χωρίς να το πάρετε είδηση.

Σε συνάντηση με κάποιον ειδικό διατροφολόγο ή διαιτολόγο, θα διαπιστώσετε ότι το πρώτο πράγμα, που σας ζητάει είναι να δημιουργήσετε ένα ημερολόγιο διατροφής, για μια εβδομάδα. Θα ήταν πολύ εύκολο και ένα πολύ σωστό εργαλείο να το κάνετε μόνη σας, και στο τέλος κάθε μέρας, πρέπει να γράφετε όλα εκείνα, που καταναλώσατε.

Ακολουθήστε μια δίαιτα που να είναι συμβατή με εσάς και τον οργανισμό σας. Πριν κάνετε οτιδήποτε να ρωτήσετε πρώτα το γιατρό σας και να είστε όσο γίνεται λεπτομερείς με την εφαρμογή της.

Ακολουθήστε αερόβια άσκηση και άσκηση με ελεύθερα βάρη. Να θυμάστε ότι εκτός από το τρέξιμο και το κολύμπι, πρέπει να βελτιώσετε και τον μυϊκό σας, σύστημα γιατί μόνο έτσι ο μεταβολισμός θα έρθει σε φυσιολογικά επίπεδα και θα αυξηθεί ο μεταβολικός ρυθμός.

Το καλοκαίρι είναι κοντά και αυτό που χρειάζεστε είναι ένα πολύ καλό πρόγραμμα, με τα παραπάνω στοιχεία. Σε επόμενο άρθρο, θα σας βοηθήσουμε να καταρτίσετε μόνες σας ένα πρόγραμμα γυμναστικής και διατροφής-δίαιτας, και θα διαπιστώσετε ότι  η φιλοσοφία είναι απλή και το μόνο που χρειάζεται είναι θέληση.