Πρόγραμμα διατροφής για απώλεια λίπους και συνδυασμός τροφών!

Οι επιλογές για να ρίξουμε το περιττό βάρος μας και να πετύχουμε την απώλεια λίπους, είναι πολλές ιδίως όταν αυτή έρχεται απο ειδικούς, που ασχολούνται με αυτό το τομέα. Το παρακάτω δεν είναι διαιτα για γυναικες, αλλά ισχύει για τα δύο φύλα.

Σε αυτό το άρθρο θα σας δείξουμε ένα πρόγραμμα διατροφής, το οποίο επικεντρώνεται στην απώλεια λίπους και διατήρηση του μυικού ιστού. Έτσι θα αρχίσετε να χάνετε πολλούς πόντους και τα νούμερα των ρούχων να πέφτουν.

Ο Παντελής Αχιλλέως – Certified Personal Trainer, Nutritionist, μας δίνει το χρυσό πρόγραμμα για να κάνουμε την αλλαγή, που έχουμε ανάγκη. Πάντα με την σύμφωνη γνώμη του ειδικού γιατρού μπορούμε να κάνουμε πράξη την δίαιτα για απώλεια λίπους.

Πρωινο

proino kaiapoleia lipous Δημητριακά (κατά προτίμηση ολικής αλέσεως ) με ένα φλιτζάνι γάλα άπαχο ακόμα και με γιαούρτι χαμηλών λιπαρών
– Βρώμη με άπαχο γάλα
– Φρουτοσαλάτα και καφέ ή 3 αυγά (μόνο το ένα ολόκληρο )μαζί με μία φέτα ψωμί Ολικής αλέσεως και καφέ ή τσάι με μέλι

Ενδιαμεσο 10.00-11.00

smoothie kai apoleia lipous1-2 φρούτα ή ένα smoothies ή ένα γιαουρτάκι φρούτων μικρό χαμηλών λιπαρών ή 2 φέτες ψωμί Ολικής Αλέσεως με γαλοπούλα και τυρί

Μεσημεριανο

Συνδυασμό Πρωτεϊνών και υδατανθράκων/ένα από το κάθε είδος τροφών

Πρωτεΐνες

Στήθος Κοτόπουλο, στήθος γαλοπούλα, ξιφίας, τυρί κότατζ, γαρίδες, βακαλάο, ψάρι, τόνος, όσπρια (φασόλια, φακές με ρύζι, ρεβίθια), χοιρινό φιλέτο, Σόγια, αυγά ομελέτα (4-5 αυγά μόνο το ένας κρόκος στο τηγάνι χωρίς λάδι λίγο μόνο ελαιόλαδο πάνω στο χαρτομάντιλο και περνάς το τηγάνι ), μπριζόλες, καβούρια, όλα τα παραπάνω βραστά ή στην σχάρα ή στο φούρνο χωρίς λάδι μόνο με λίγο νερό, γεμιστά (συνδυασμός υδατανθράκων και πρωτεΐνης αν έχουν κιμά μέσα).

Υδατανθρακες

Ψητή πατάτα, γλυκοπατάτα , κολοκύθα, καλαμπόκι, γιαούρτι χωρίς λιπαρά, κριθάρι, αλεύρι βρώμης, καστανό ρύζι, φρούτα (πεπόνι, μήλο, πορτοκάλι), ψωμί ολικής αλέσεως, ρύζι, μακαρόνια (όλα τα είδη/απλά μαγειρεμένα σε νερό με λίγο αλάτι), πατάτες 1-2 βραστές ή ψητές στο φούρνο σε αλουμινόχαρτο, noodles, δημητριακά, παξιμάδια κτλ.

Απλοι – Λαχανικα

  • Σαλάτες με κρύα λαχανικά ή βραστά
  • Κρύα/μαρούλι (όλα τα είδη) αγκινάρα ,σέλινο, ρόκα, λάχανο, σπανάκι, κρεμμύδια, καρότο, αγγουράκι, ντομάτα, πιπεριές (όλα τα χρώματα), μανιτάρια, μπρόκολο κτλ.
  • Βραστά ή στην σχάρα/κολοκυθάκι, μελιτζάνες, καλαμπόκι, πιπεριές, σπανάκι, μανιτάρια, μπιζέλια, φασολάκια, κουνουπίδι, λάχανο, αγκινάρα, λαχανάκια Βρυξελλών, μπρόκολο, κολοκυθάκια, κτλ.
  • Μια κουταλιά ελαιόλαδο στην σαλάτα λίγο λεμόνι ή ξύδι και λίγο αλάτι

Ενδιαμεσο 14.00-16.00

1-2 φρούτα ή ένα γιαουρτάκι μικρό φρούτων ή ένα smoothies, ένα μικρό τοστάκι Ολικής Αλέσεως με γαλοπούλα και τυράκι διαίτης με μαρουλάκι και ντοματούλα, κτλ.

Βραδινο

Το ίδιο με το μεσημεριανό αλλά με πιο λίγους υδατάνθρακες προς καθόλου. Καλύτερα πρωτεΐνη και λαχανικά σε συνδυασμό.

Γενικές συμβουλές για απώλεια λίπους:

  • Μπαχαρικά απεριόριστα (διεγείρουν τον μεταβολισμό)
  • Ένα- δυο ποτηράκια κρασί κόκκινο (όχι πολύ συχνά)
  • Αν αργήσετε να πάτε για ύπνο ακόμα κανένα φρούτο συνίσταται
  • Νερό μπόλικο καθόλη την διάρκεια της μέρας 3-4 μπουκάλια μεγάλα.
  • Προπάντων το καλοκαίρι (καλύτερη λειτουργία ουροποιητικού συστήματος /και να επισκεπτόμαστε πιο πολύ την τουαλέτα)

Επίσης πιο κάτω σας δίνουμε πληροφορίες για να γλυτώσετε 100 θερμίδες την ημέρα – ΑΠΛΑ

Όταν κάποιος ξεκινάει μια θερμιδική δίαιτα πιθανόν να του φαίνεται αδύνατον να χορτάσει με τόσες λίγες θερμίδες. Αυτό συμβαίνει γιατί δεν είσαι εκπαιδευμένος ακόμα και δεν έχεις μάθει να επιλέγεις τις τροφές με τις λιγότερες θερμίδες.
Βέβαια, δεν χρειάζεται να πιέσεις τον εαυτό σου να τα μάθει γρήγορα ή να είναι….μέσα στα σωστά θερμιδικά όρια από τις πρώτες μέρες.

Αυτή είναι μια διαδικασία που θα συμβεί σιγά σιγά και σκοπός είναι οι γνώσεις που θα αποκτήσει κάποιος για την θερμιδική αλλά και την διατροφική αξία των τροφών να τον ακολουθούν για μια ολόκληρη ζωή.

Όμως για να είναι πιο εύκολη η αρχή ακολουθούν tips για να γλιτώνει κάποιος 100 περίπου θερμίδες τη μέρα!

  1. Όταν χρειαστεί να πιείτε ανθρακούχα ποτά, να πίνετε μόνο diet και όχι τα κανονικά
  2. Φάτε ένα ολόκληρο μέτριο πορτοκάλι αντί να πιείτε χυμό πορτοκάλι
  3. Θέλετε να πιείτε κάτι σοκολατούχο? Πιείτε σοκολατούχο γάλα αντί για milkshake
  4. Επιλέξτε 250γρ ψητές πατάτες από τηγανιτές
  5. Τρώτε το κοτόπουλο στήθος χωρίς την πέτσα
  6. Φάτε ένα κομμάτι πίτσα με λεπτή ζύμη αντί για χοντρή
  7. Όταν τρώτε hamburger φάτε μόνο το ένα ψωμάκι του
  8. Βάλτε μόνο τυρί ή μόνο κρουτόν στη σαλάτα σας
  9. Φάτε το παγωτό σε κυπελλάκι αντί για χωνάκι
  10. Προτιμήστε το σάντουιτς σας χωρίς βούτυρο ή μαγιονέζα

Και 100 θερμίδες μπορεί να ακούγονται λίγες αλλά μόνο 100 λιγότερες να τρώτε την ημέρα, αυτό σημαίνει σχεδόν 1 κιλό τον μήνα, δηλαδή σχεδόν 10 κιλά χαμένα σε ένα χρόνο!…από 100 ταπεινές θερμίδες ? όπως το είδαμε απο το idiadromi.gr

Περισσότερες πληροφορίες αναζητήστε στους πιο κάτω συνδέσμους:

Δίαιτα του στρατιώτη: Μέχρι και 4,5 κιλά σε μία εβδομάδα – Πρόγραμμα ανά ήμερα | Iatropedia.gr
Χάστε 4 κιλά τον μήνα χωρίς να πεινάσετε | vita.gr
Η δίαιτα των βραστών αυγών υπόσχεται απώλεια 10 κιλών σε 2 εβδομάδες | BOVARY