Στις πρώτες μέρες του μήνα κάναμε μια έρευνα σχετικά με τις δίαιτες και τις νέες τάσεις που επικρατούν αυτή τη στιγμή σε παγκόσμιο επίπεδο.

Τα δεδομένα όπως και τα ξεδιπλώνουμε πιο κάτω δείχνουν ότι επικρατεί μια τάση παγκόσμια προς την υγιεινή διατροφή αλλά όχι και τους πλέον ορθόδοξους τρόπους.

Έτσι λοιπόν έχουμε:

Κετογονική δίαιτα: 5 σημεία που πρέπει να γνωρίζεις πριν τη δοκιμάσεις

Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότεροι άνθρωποι, ειδικά όσοι είναι πάνω από 40, ακολουθούν με ευλάβεια την κετογονική δίαιτα για να χάσουν βάρος. Η δίαιτα στηρίζεται στην άποψη ότι όταν κάποιος κάψει τις θερμίδες που προέρχονται από τους υδατάνθρακες, το σώμα θα αρχίσει να καίει το λίπος για να έχει ενέργεια, μεταβαίνοντας σε μία κατάσταση που λέγεται κέτωση.

H δίαιτα που σου επιτρέπει να τρως ο,τι (μα ο,τι) θέλεις, αλλά μόνο 5 μπουκιές από αυτό

Ονομάζεται Δίαιτα με τις 5 μπουκιές και ο εμπνευστής της, ο βιολόγος-διαιτολόγος Δρ. Alwin Lewis, στήριξε την ιδέα του στην απλή λογική του «τρώω λιγότερο, άρα αδυνατίζω». Πρόκειται για μια ιδέα που στην θεωρία μπορεί να ακούγεται απλή (και πρακτική), αλλά, ακόμα, θεωρείται αμφιλεγόμενο πόσο υγιεινή επιλογή είναι στην πράξη.

Η πιο χαρούμενη δίαιτα που θα κάνεις ποτέ! – Χάνεις βάρος και κερδίζεις καλή διάθεση!

Η συγκεκριμένη δίαιτα στηρίζεται στην άποψη πως η κατανάλωση ορισμένων τροφών και η πρόσληψη σημαντικών για τον οργανισμό θρεπτικών συστατικών, όχι μόνο βελτιώνουν την υγεία μας, αλλά μπορούν να αλλάξουν τη χημεία του εγκεφάλου και τη ψυχολογία μας.

Επίσης, στηρίζεται στη δράση της ουσίας ντοπαμίνης, η οποία έχει την ιδιότητα να μεταφέρει μηνύματα από το ένα νευρικό κύτταρο στο άλλο προκαλώντας ικανοποίηση, ευχαρίστηση και ευφορία. Βασική προϋπόθεση για την ενίσχυση της παραγωγής της ντοπαμίνης είναι ένα αμινοξύ, η «L- τυροσίνη», το οποίο ενισχύεται στον οργανισμό από πολλές τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη, όπως τα όσπρια.

Καλύτερη η δίαιτα με χαμηλά λιπαρά από εκείνη με χαμηλούς υδατάνθρακες λένε οι ειδικοί

Σε μία έρευνα που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό Cell Metabolism, επιστήμονες διαπίστωσαν ότι -σε αντίθεση με την κοινή πεποίθηση- ο περιορισμός του λίπους στην διατροφή μπορεί να οδηγήσει σε μεγαλύτερη απώλεια σωματικού λίπους σε σύγκριση με μια διατροφή που είναι χαμηλή σε υδατάνθρακες.

Η δίαιτα Perricone των 3 ημερών

Ο δρ Periccone έγινε διάσημος στην Μ. Βρετανία μέσα από την δίαιτα των 28 ημερών που έχει καταρτίσει.

Ο ίδιος, δημιούργησε και το ακόλουθο πλάνο των 3 ημερών που θα δείτε, προκειμένου να βοηθήσει κάθε ενδιαφερόμενο να δει σημαντικές αλλαγές στην εμφάνισή του, ακόμα και μέσα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα.

Επιπροσθέτως, είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να ξεκινήσετε δίαιτα γενικώς, αλλά ειδικώς για το μεγάλο πλάνο της δίαιτας Perricone των 28 ημερών, εφόσον το επιθυμείτε.

Όλα τα παραπάνω έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και δεν προυποθέτουν καμιά θεραπεία ούτε και ιατρικές συμβουλές.