Όλες οι γυναίκες θέλουν λεπτά καλλίγραμμα πόδια και αυτό μπορεί να γίνει με την διατροφή αλλά και με τη βοήθεια ασκήσεων που θα τονώσουν την περιοχή των ποδιών.

Η σωστή μέθοδος για την εγκύμναση ποδιών είναι η επιβάρυνση έτσι ώστε να κάνετε γλυπτική πάνω τους πιέζοντας σε συγκεκριμένα σημεία!

Ποιο πρόγραμμα μπορείτε να ακολουθήσετε θα διαβάσετε παρακάτω και θα εκπλαγείτε με τα αποτελέσματα. Ευχαριστούμε πολύ για τη βοήθεια, τον κο Ντουρζιώτη Χρήστο, ειδικευμένοο προπονητή κολύμβησης και Καθηγητή Φυσικής Αγωγής.

 

Εκτάσεις ποδιών

Κάμψεις ποδιών

Προβολές

Squats

Πιέσεις γαμπών

Το πρόγραμμα το οποίο πρέπει να ακολουθήσετε είναι μικρά σετ πυραμιδικής διάσπασης:

Προβολές: 3 σετ των 12 επαναλήψεων

Squats: 3 σετ ξεκινώντας με 12 επαναλήψεις και ελαφριά βάρη, το επόμενο 10 επαναλήψεις προσθέτωντας βάρη και τέλος 8 επαναλήψεις με επιπλέον βάρη.

Εκτάσεις ποδιών: 2 σετ το πρώτο με 12 επαναλήψεις, και το δεύτερο με 10 επαναλήψεις

Κάμψεις ποδιών: 2 σετ απο 12 και 10 επαναλήψεις

Πιέσεις γάμπων: 3 σετ απο 12, 10, 8 επαναλήψεις

Σημείωση: Μπορείτε να γυμνάζετε τα πόδια σας σε καθημερινή βάση, αλλά πάντα με την παρακολούθηση απο εξειδικευμένο προπονητή.

Οι φωτογραφίες είναι απο το pinterest