Ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με την προπόνηση δύναμης. Πόσο επηρεάζει το γυναικείο σώμα η άσκηση με βάρη.

Η προπόνηση δύναμης με βάρη ευθύνεται για την αύξηση του σωματικού βάρους;

Είναι συνήθες παράπνονο όταν μια γυναίκα μπαίνει σε αίθουσα με βάρη, να νιώθει και να φοβάται οτι το σώμα της θα αλλάξει και ο όγκος της θα γίνει μεγαλύτερος με πολλά και παραπανήσια κιλά.

Απο τι στιγμή, που κάποιος άνθρωπος μπαίνει στη διαδικασία να κάνει σωματική άσκηση ο μεταβολικός ρυθμός ανεβαίνει και ως εκ τούτου το αίσθημα πείνας γίνεται μεγαλύτερο. Από τη στιγμή που αυξάνεται η πρόσληψη τροφής έχουμε και αύξηση σωματικού βάρους. Ιδίως όταν οι θερμίδες, που προσλαμβάνονται είναι περισσότερες απο τις δαπανόμενες(με τη γυμναστική).

Προσοχή λοιπόν στη διατροφή, που πρέπει να υποστηρίζει το πρόγραμμα γυμναστικής, που πρέπει να επιβλέπεται από ειδικό γυμναστή.

Αλλά τι γίνεται αν έχω πάρει βάρος;

Να θυμάστε οτι τα μυικά κύτταρα είναι πιο βαριά απο τα λιπώδη με αποτέλεσμα να μην βλέπετε μεγάλη διαφορά στη ζυγαριά. Εκεί που θα δείτε μεγάλη διαφορά είναι στα ρούχα σας γιατί ο μυικός ιστός είναι πιο μικρός σε όγκο απο το λιπώδη. Το σημαντικό είναι οτι για να ρίξετε τα κιλά σας πρέπει να κάνετε αερόβια γυμναστική και αυτό σημαίνει οτι το μυικό σύστημα σας θα αρχίσει να χάνει το τόνο του με απότερο αποτέλεσμα να πέφτει ότι χτίζετε με τις επιβαρύνσεις. Εκεί θέλει λίγο ισορροπία για να καταφέρετε να έχετε το ποθητό αποτέλεσμα. Ο στόχος είναι να μειωθεί το υποδόριο λίπος και έτσι να φανούν οι γυμνασμένοι μύες!

Το σίγουρο είναι οτι η γυμναστική είτε με την προσθήκη επιβάρυνσης ή με το σωματικό βάρος, πρέπει να γίνεται πάντα με την επίβλεψη και την εκπόνηση προγράμματος απο καταρτισμένους γυμναστές για να καταφέρετε το ποθητό αποτέλεσμα.

Τέλος να τονίσουμε οτι οι ανάπτυξη μυών και ειδικά στις γυναίκες είναι πολύ δύσκολο να γίνει και να φτάσει σε επίπεδα τέτοια που να αλλάζει η μορφή του σώματος. Βασικός παράγοντας είναι η σύνθεση του σώματος βασιζόμενος στο DNA του κάθε ανθρώπου!