Για όσες θέλουν να χάσουν τα 2-4 περιττά κιλά ένα απλό πρόγραμμα με το οποίο θα έχετε αποτέλεσμα μέσα σε τέσσερις εβδομάδες. Η διαφορά θα είναι αισθητή και το μόνο σίγουρο ότι θα το ευχαριστηθείτε.

Βγείτε και τρέξτε 2 φορές την εβδομάδα. Το τρέξιμο μπορεί να γίνει με εναλλαγή από περπάτημα, σε γρήγορο περπάτημα και τρέξιμο, για την δική σας προσαρμογή, εφόσον δεν είστε συνηθισμένη. Τελικό στόχος είναι να κάνετε 4-6 χιλιόμετρα με σταθερό ρυθμό. Εδώ να πούμε ότι δεν είναι και το ευκολότερο πράγμα να γίνει από τη μια στιγμή στην άλλη. Θέλει υπομονή, κάποια φίλη σας για παρέα και μουσική στα ακουστικά σας για να γίνει πιο ευχάριστη όλη αυτή η διαδικασία. Και εννοείτε να μην ξεχνάτε την προοδευτικότητα της έντασης.

Βρείτε μια ανηφορική απόσταση και κάντε μια φορά την εβδομάδα ανάβαση. Για να μιλήσουμε με αριθμούς χρειάζονται περίπου 60-70 λεπτά για να καλύψετε μια απόσταση 7 χιλιομέτρων. Όταν θα καταφέρετε να την ολοκληρώσετε με αυτόν τον τρόπο τότε θα μπορείτε να βάλετε επιβάρυνση 2 με 3 κιλά την ώρα, που τρέχετε. Αυξάνεται τα κιλά αυτά κάθε φορά, που θα καλύπτετε την απόσταση σε 60-70 λεπτά. Επίσης κάποιες μέρες δεν είναι ίδιες για αυτό προσοχή και να ακούτε το σώμα σας. Μην πιέσετε παραπάνω από ότι πρέπει.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι τα παραπάνω μπορούν να γίνουν και στο γυμναστήριο με τις κατάλληλες συμβουλές του ειδικού γυμναστή. Αλλά τι καλύτερο από μια έξοδο στη φύση παρέα με έναν άνθρωπο, που εκτιμάτε. Θα σας κάνει να αναζωογονηθείτε και να ξανανιώσετε.

BeU.com.cy