Ακολουθήστε τα tips αυτά και μπορείτε να χάσετε μέχρι και 4 πόντους από την κοιλιά σας σε μια εβδομάδα!!!

ΟΡΘΗ ΣΤΑΣΗ.

Ότι βάρος και να έχετε η λάθος στάση του σώματος σας μπορεί να προσθέσει πόντους στην κοιλιά σας.  Η σωστή στάση μπορεί να σας φτιάξει τη μέση αμέσως, όπως σε μια κλεψύδρα. Πολλές γυναίκες υποστηρίζουν ότι με τα Pilates έχουν δει ευνοικά αποτελέσματα στο σημείο της κοιλιάς. Δοκιμάστε το ‘Cossack’, φέρτε τα χέρια διπλωμένα μπροστά στο στήθος όπως ένας ρώσος χορευτής και κρατώντας τους μύες της κοιλιάς σφιγμένους στρίψτε αριστερά και δεξιά σε 10 επαναλήψεις. Αυτή η άσκηση μπορεί να κάνει θαύματα και να μειώσει το «σωσίβιο της κοιλιάς».

ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ

Κάντε ένα καθαρισμό προσώπου ή οτιδήποτε άλλο σας βοηθά να χαλαρώσετε. Το άγχος βοηθά στην συσσώρευση του λίπους γύρω από τη μέση. Αν τα οικονομικά σας το επιτρέπουν κάντε μια φορά την βδομάδα μια περιποίηση προσώπου ή ένα μασάζ ή απλά χαλαρώστε στον ήλιο για μια ώρα με ένα καλό βιβλίο.

ΦΑΤΕ ΓΙΑΟΥΡΤΙ

Μια μελέτη στις ΗΠΑ έβαλε τους ανθρώπους σε μια διατροφή αδυνατίσματος συμπεριλαμβανομένων τριών μερίδων την ημέρα σε γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά. Διαπιστώθηκε ότι έχασαν 22% περισσότερο βάρος από τους ανθρώπους που δεν είχαν στην διατροφή τους γιαούρτι. Κανείς δεν μπορεί να απαντήσει γιατί αυτοί που κατανάλωσαν γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά έχασαν 81% περισσότερο λίπος από την περιοχή της κοιλιάς. Έτσι αν είναι  για επιδόρπιο ή για γρήγορο σνακ, ρίξτε μερικά γιαουρτάκια στο καροτσάκι σας την επόμενη φορά που ψωνίζετε.

ΒΑΛΤΕ ΤΟ ΣΕΛΙΝΟ ΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΑΣ. 

Το σέλινο έχει μόνο 3 θερμίδες ανά κλωναράκι και είναι γεμάτο από φυτικές ίνες που μπορεί να βοηθήσει στην γρήγορή πέψη. Επίσης έχει διουρητικές ιδιότητες για εσάς που έχετε κατά κράτηση υγρών, τα οποία συσσωρεύονται γύρω από τη μέση.

ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΜΠΑΧΑΡΙΚΑ ΣΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΣΑΣ.

Η προσθήκη μπαχαρικών στα γεύματά σας μπορεί να αφαιρέσει εκατοστά από την κοιλιά. Μια μελέτη από το πανεπιστήμιο Purdue της Αμερικής έδειξε ότι βάζοντας έστω και μισό κουταλάκι πιπέρι κόκκινο στα γεύματα σας αυξάνει τον μεταβολισμό και αφαιρεί την επιθυμία για γλυκά, αλμυρά και άλλες παχυντικές τροφές. Βάλτε το τσίλι στην διατροφή σας για να μπορείτε να αποκαλύψετε τους τονισμένους μυείς της κοιλίας σας.

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΑ ΦΙΛΙΚΑ ΒΑΚΤΗΡΙΔΙΑ.

Το έντερο σας φιλοξενεί 2 κατηγορίες βακτηριδίων – τα «φιλικά» που είναι καλά για την πέψη και τα «εχθρικά» που μπορούν να σας κάνουν να νοιώθετε φουσκωμένες και βαριές. Δοκιμάστε ένα καθημερινό προ-βιοτικό ρόφημα για μια καλύτερη ισορροπία.

ΚΑΝΤΕ ΣΩΣΤΑ ΤΟΥΣ ΚΟΙΛΙΑΚΟΥΣ ΣΑΣ.

Κάνετε τους κοιλιακούς σας κρατώντας τα πόδια πάνω από το έδαφος, αυτό κάνει την άσκηση πιο δύσκολη και πιο αποτελεσματική. Προσθέστε στους κοιλιακούς σας και στροφές δεξιά αριστερά για να έχετε τους επιθυμητούς μυείς της κοιλιάς. Χωρίς ιδρώτα τίποτα δεν κερδίζετε στη ζωή. Καλή επιτυχία.

BeU.com.cy