Πόσο καλά γνωρίζετε το στήθος σας; Μήπως ανήκετε στην κατηγορία των γυναικών που νοιάζονται μόνο και μόνο για την εξωτερική τους εμφάνιση;

Πολλές και απλές συνήθειες, της καθημερινής σας ζωής, μπορούν να θέσουν την υγεία του στήθους σας σε μεγάλο κίνδυνο. Διαβάστε προσεκτικά τις συμβουλές που ακολουθούν για να καταλάβετε αν όλα πάνε πράγματι καλά.


beu-red-wineΑκόμη ένα ποτηράκι; Καλύτερα όχι.

Αν καταναλώνετε καθημερινά περισσότερα από ένα ποτήρι αλκοόλ, έχετε περισσότερες πιθανότητες να προσβληθείτε από καρκίνο του μαστού. Η υπερβολική κατανάλωση προκαλεί βλάβες στο συκώτι, και διασπά τα οιστρογόνα.Ορισμένα καρκινικά κύτταρα είναι ευαίσθητα τόσο στα οιστρογόνο όσο και στην προγεστερόνη, τις δύο βασικές γυναικείες ορμόνες. Πάντως αν πρέπει να διαλέξεις ανάμεσα σε ένα ποτήρι λευκό ή κόκκινο κρασί, διάλεξε το κόκκινο το οποίο, επιδρά ευεργετικά στη καρδιά.


Τρώτε καρότα και πράσινα λαχανικά.green vegetables

Είναι πλούσια σε ουσίες με αντικαρκινικές ιδιότητες. Πρέπει να είστε προσεκτικές πριν καταναλώσετε τα λαχανικά σας να τα πλένετε πολύ καλά ώστε να απομακρύνετε και την παραμικρή υποψία φυτοφαρμάκων. Μπορείτε να τα φάτε ωμά ή βρασμένα, να τα κάνετε χυμό ή απλά να συμπληρώσετε το κυρίως πιάτο σας. Το καρότο, τα πράσινα λαχανικά, τα λαχανάκια Βρυξελλών και το σπανάκι περιέχουν μεγάλες ποσότητες καροτενοειδών που βοηθούν στην αναστολή της δραστηριότητας των καρκινικών κυττάρων. Εντάξτε τα λοιπόν στην διατροφή σας και απομακρύνετε τον κίνδυνο για καρκίνο του μαστού.

Προτιμήστε το ελαιόλαδο από το βούτυρο.olive-oil-beu

Ελαιόλαδο, η υψηλή περιεκτικότητα του σε μονοακόρεστα λιπαρά οξέα, σε αντιοξειδωτικές ουσίες και στη βιταμίνη Ε, το κάνει πολύ φιλικό για τον οργανισμό και πολύ ισχυρό σύμμαχο κατά του καρκίνουτου μαστού.

 

 


Γυμναστείτε.

gym

Σύμφωνα με έρευνες, οι γυναίκες κάτω των 40 που γυμνάζονται τρεις φορές την βδομάδα εμφανίζουν 42% λιγότερο κίνδυνο να προσβληθούν από καρκίνο του μαστού σε σχέση μ’ εκείνες που δεν έχουν πλησιάσει πότε την πόρτα του γυμναστηρίου. Με τη γυμναστική απαλλάσσετε τον οργανισμό σας από τα επικίνδυνα λίπη. Όσα λίπη αποθηκεύονται στο σώμα σας ανεβάζουν κατά πολύ το επίπεδο τον οιστρογόνων που κυκλοφορούν στο αίμα και βοηθούν στη δημιουργία των καρκινικών κυττάρων.


Μείνετε στα κιλά σας.

DIET

Ρωτήστε το γιατρό σας σχετικά με το βάρος που αναλογεί στο ύψος και την ηλικία σας. Ετσι θα καταλάβετε εάν πρέπει να χάσετε βάρος. Όσο πιο παχύσαρκο σωματότυπο έχετε τόσο περισσότερα οιστρογόνα παράγει ο οργανισμός σας. Όσο πιο πολλά οιστρογόνα παράγονται τόσο πιο πολύ υπάρχει ο κίνδυνος να εμφανιστούν και να αναπτυχθούν τα καρκινικά κύτταρα που, ευθύνονται για τον καρκίνο του μαστού. Μην μπείτε στην διαδικασία μιας εξαντλητικής δίαιτας συμβουλευτείτε τον γιατρό σας.


Πάρτε το χάπι.
Το χάπι εκτός από την αντισυλληπτική δράση του ελαττώνει τα δυσάρεστα συμπτώματα της δυσμηνόρροιας και του προεμμηνορροϊκού συνδρόμου και παράλληλα ελαχιστοποιεί τον κίνδυνο για καλοήθεις νεοπλασίες του μαστού.

 soyaaΠροσθέστε σόγια στα φαγητά σας.

Η σόγια είναι πλούσια σε μια ουσιών που ονομάζονται φυτοοιστρογόνα, τα οποία σύμφωνα με αποτελέσματα ερευνών έχει αποδειχτεί ότι δεν επιτρέπουν στα οιστρογόνα του οργανισμού να μπουν μέσα στον ιστό του στήθους. Βοηθήστε τον οργανισμό σας παίρνοντας 30 με 50 mg σόγια δύο ή τρείς φορές την βδομάδα. Μπορείτε να βρείτε γάλα σόγιας ή tofu – το μαλακό τυρί με βάση τη σόγια και εντάξτε τα στην διατροφή σας.


Μην ξεχνάτε το σουτιέν σας – ειδικά στην γυμναστική.

bras

Οι ιστοί που συγκρατούν το στήθος δεν είναι ιδιαίτερα σταθεροί και γι’ αυτόν τον λόγο μπορούν να τεντωθούν πολύ εύκολα. Το τζόκινγκ ή τα πηδηματάκια προσθέτουν μεγαλύτερη ένταση στου ήδη ευαίσθητους ιστούς και αυτό μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα ακόμη και τα μικρά στήθη να χάσουν τη σφριγηλότητα τους, να χαλαρώσουν και να κρεμάσουν. Μην αποχωρίζεστε ποτέ λοιπόν τον «επιστήθιο» φίλο σας, παρά μονάχα όταν κοιμάστε.